لیست شرکتهای فروشنده محصولات بلوک هبلکس در شهر شیراز

    بلوک هبلکس شیراز

    دلیل سبکی این محصول وجود حباب های بسته هوا بوده که دانسیته آن را از ۲۴۰۰ کیلوگرم بر مترمکعب بتن تازه به کمتر از ۵۰۰ کیلوگرم در مترمکعب می رساند.

    بطور معمول ۷۵ تا ۸۰ درصد از AAC از حباب های هوا تشکیل شده است.

    دلیل سفید بودن بتن هوادهی اتوکلاو شده به دلیل انعکاس نور از ساختار کریستالی تومومریت است.
    این محصول در سال 1923 توسط یک معمار سوئدی به نام اکسل اریکسون اختراع شد و از آن روز تاکنون تغییرات زیادی در روش ساخت و نحوه تولید حباب های هوا ایجاد شده است. در اروپا ساختمان هایی که با این محصول ساخته می شوند بیش از 80 سال عمر می کنند.

    از مزایای بلوک های هبلکس یا AAC:

    وزن سبک ، مقاومت بالا ، عایق سرما و گرما ، عایق صوت ، ضد حریق از مزایای بلوک های هبلکس یا اتوکلاو شده می باشد.
    مصرف انرژی :
    یکی از مهم ترین مزایای استفاده از این بلوک ها در دیوارچینی ساختمان مصرف انرژی می باشد. بنا بر آزمایشات انجام شده استفاده از بلوک های هبلکس با کیفیت می تواند تا 30 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی کند که این خود بسیار حائز اهمیت است.

    هزینه تمام شده کمتر:

    بدلیل عدم نیاز به مصالح قدیمی مانند سیمان ، ماسه و غیره و استفاده از چسب مخصوص این بلوک ها ، هزینه تمام شده دیوارچینی را بسیار پایین خواهد آورد که این چسب از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است .

    ضد حریق:

    یکی از مزیت های بسیار مهم بلوک های اتوکلاو شده یا هبلکس ضریب اتش پادی این محصول است که بر اساس آزمایشات صورت گرفته دیوارهایی که از بلوک های هبلکس ساخته شده اند میتواند تا 4 ساعت در مقابل آتش مقاومت کند که این مورد در ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی بزرگ بسیار مهم می باشد.

    بالا