بهترین درخت برای حصار اطراف باغ

    بهترین درخت برای حصار اطراف باغ

    حصار اطراف باغ :امروزه از گیاهان بخه عنوان یک حصار محافظ برای باغ‌ها استفاده می‌شود که در ادامه به معرفی بهترین درخت برای حصار دور باغ به طور کامل پرداخته ایم.

    امروزه بسیاری از افراد به جای استفاده از میله‌های محاقظ از گیاهان به عنوان یک حصار برای امنیت باغ خود استفاده می‌کنند، این امر باعث می‌شد تا باغ شما از زیبایی بسیار زیادی برخوردار بشود؛ به طور کلی مزایای استفاده از درختان برای حفظ حریم خصوصی بی پایان است که در ادامه مطلب به معرفی بهترین درخت برای حصار دور باغ به طور کامل پرداخته ایم.

    معرفی بهترین درخت برای حصار دور باغ

    همانطور که گفته شد بوته ها و گیاهان بسیار زیادی وجود دارد که به نمای باغ شما زیبایی می‌بخشد و برای امنیت باغ مناسب می‌باشد که در ادامه چند مورد از آن را نام برده ایم.

    یاس بنفش به عنوان حصار باغ

    بوته های یاس بنفش به دلایل متعدد هنگام ایجاد حصار زنده مورد علاقه هستند. اول اینکه بوی فوق العاده ای دارند. اگر وقتی از خانه بیرون می روید عطر یاس بنفش تازه می خواهید، این بوته می تواند آن را ارائه دهد.

    همچنین این درختچه دارای رنگ های متنوعی است و به سرعت رشد می کند. بنابراین، اگر به یک حصار زنده زیبا و با رشد سریع نیاز دارید، یاس می تواند انتخاب عالی باشد.

    یاس بنفش به عنوان حصار باغ

    بید گریان

    بیدهای گریان درختان زیبایی هستند که اغلب برای حصار زنده انتخاب می شوند. دلیلش این است که می توانید درختان را طوری بکارید که شاخه ها در هم تنیده شوند.

    این می تواند یک حصار حریم خصوصی فوق العاده یا حتی یک تونل حریم خصوصی منحصر به فرد در اطراف بخش های خاصی از حیاط شما ایجاد کند. این گیاهان مقاوم به سرما هستند و به دلیل رشد سریع نیز معروف هستند.

    گیاه زینتی EUONYMUS

    Euonymus به دلیل رنگ ها و سازگاری آن اغلب برای یک حصار زنده انتخاب می شود. این درختچه همیشه سبز است و ارتفاع آن به هشت متر می رسد. شاخ و برگ های طلایی و سبز تولید می کند. به علاوه، در اکثر آب و هواها به خوبی رشد می کند و حتی می تواند رشد در خاک های با کیفیت پایین را تحمل کند.

    گیاه ارس برای حصار دور باغ

    برخی از مردم به دنبال یک حصار زنده برای حفظ حریم خصوصی هستند، در حالی که برخی دیگر زیبایی و عطری تازه را می خواهند. اگر هر سه را می خواهید، Juniper می تواند برای شما مناسب باشد. این گیاه انواع معطر زیادی دارد؛ آنها توت های زیبایی تولید می کنند که پرندگان را جذب می کند. حواستان باشد که درخت عرعر را خیلی زیاد هرس نکنید زیرا این امر می تواند باعث ایجاد لکه های مرده در خط حصار شما شود.

    گیاه ارس برای حصار دور باغ

    شمشاد برای محافظت از باغ

    شمشاد شاید یکی از سنتی ترین درختچه هایی باشد که برای ایجاد حصار گیاهی در اطراف باغ استفاده می شود. نقطه ضعف این درختچه این است که طول می کشد تا رشد کنند.

    با این حال، پس از استقرار آنها، بادوام هستند. این درختچه های همیشه سبز شاخه های ضخیمی تولید می کنند که دیدن یا بالا رفتن از آن برای کسی سخت است.

    شمشاد برای محافظت از باغ

    گیاه آپارتمانی بامبو

    این گیاه آپارتمانی بادوام است که کاربردهای مختلفی دارد، اگر به یک حصار با رشد سریع نیاز دارید این می تواند یک گزینه عالی باشد. بامبو کم نگهداری است و همانطور که گفته شد به سرعت رشد می کند، با این حال می تواند به سرعت نیز گسترش یابد؛ مراقب آن باشید تا مطمئن شوید که خارج از فضای رشد تعیین شده پخش نمی شود.

    کاکتوس به عنوان حصار

    آیا در منطقه ای زندگی می کنید که با آفات آلوده است؟ شما به یک کاکتوس نیاز دارید. این گیاه یک حصار زنده شگفت انگیز می سازد.

    می توانید بین انواع تک شاخه یا چند شاخه انتخاب کنید. آنها مشکلات کمی با آفات دارند و در دور نگه داشتن مهمانان ناخواسته فوق العاده هستند.

    گل ادریسی بهترین درخت برای حصار دور باغ

    هورتانسیا بوته های بزرگی هستند که به دلیل شکوفه های بزرگی که تولید می کنند شناخته می شوند. این بوته ها دارای مجموعه ای از رنگ ها هستند که مطمئناً در هنگام شکوفه دادن چشم انداز شما را درخشان می کنند.

    از آنجایی که هیدرانسی ها به ارتفاع و عرض هشت فوت می رسند، می توانند حصاری فوق العاده بسازند. به خاطر داشته باشید، آنها در پاییز برگ های خود را از دست می دهند. بنابراین، این حریم خصوصی را در تمام طول سال فراهم نمی کند.

    گل ادریسی بهترین درخت برای حصار دور باغ

    سرو ایتالیایی

    سرو ایتالیایی یکی دیگر از درختانی است که اغلب در ایجاد حصار زنده استفاده می شود. این گیاهان تا 70 متر رشد می کنند. اگرچه آنها به دلیل چگالی شناخته شده نیستند، اما می توان آنها را به گونه ای قرار داد که همچنان حریم خصوصی را فراهم کند. به علاوه، آنها در ارائه حفاظت در برابر باد عالی هستند. اگر به ارتفاع کمی برای حصار زندگی خود نیاز دارید، به جای درختچه، این درخت را بکارید.

    مزایای بکارگیری حصار گیاهی

    به طور کلی استفاده از درخت برای حصار دور باغ دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد که در ادامه دو مورد از آن را براس شما عزیزان شرح داده ایم:

    1. زیبایی طبیعی را به خانه شما می بخشد.
    2. حصارهای زندگی در محافظت از باد، دور نگه داشتن مهمانان ناخواسته، حفظ حریم خصوصی موثر هستند و همچنین می توانند بر روی کیف پول شما سبک تر باشند.
    3. این سبک از نرده ها گرده افشان ها و پرندگان را به ملک شما دعوت می کند.
    4. کمک به حفظ محیط زیست

    مزایای بکارگیری حصار گیاهی

    معایب استفاده از درخت برای حصار دور باغ

    باید توجه داشته باشید که این سبک نرده ها دارای معایبی است. یعنی، شما باید انواع خاصی از گیاهان را هرس کنید تا حصار خود را از نظر ظاهری مرتب و مرتب نگه دارید.

    حصار زنده نیز زمان می برد. این چیزی نیست که بکارید و یک حصار موثر در یک هفته داشته باشید. مانند همه گیاهان، این گیاهان نیز باید رشد کنند تا بتوانند زیبایی تولید کنند و به هدف خود عمل کنند. این کار به صبر شما نیاز دارد.

    آگهی های ویژه

    بالا