• شرکت تولیدی خانه بتن

    شرکت تولیدی خانه بتن

    اتوبان تهران کرج - خروجی شهرک گلستان - انتهای نسیم 2

    برای قیمت تماس بگیرید

    تاریخ : 24 بهمن, 1402
    وب سایت : کلیک کنید
    اینستاگرام : کلیک کنید

    شرح

    شرکت تولیدی خانه بتون فعالیت خود را از اوایل سال 1370 با یک دستگاه بچینگ که توان تولید 30 متر مکعب بتن در ساعت را داشت آغاز نمود ، این واحد تولیدی در جهت خدمت به امر ساخت و ساز و حرکت در راستای رضایت مندی مشتریان درحال حاضر با 3 ایستگاه تولید بتن آماده مدل LIEBHERR آلمان با ظرفیت نسبی هرکدام 60 متر مکعب در ساعت در خدمت پروژه های عمرانی میباشد.

    این مجموعه برای اولین بار درکشور توانست به عنوان پایه گذار صنعت بتن معرفی و نشان استاندارد خود را در سال1381کسب نماید علاوه برمحصول بتن آماده در این واحد، تیرچه سفالی نیز بنابه سفارش خریداران تولید می شود مفتخریم که در سال 1384 نیز با به کار گیری متدهای لازم در تولید و انجام امور کنترل کیفیت ، توانستیم نشان استاندارد تولید تیرچه سفالی را کسب نمائیم .

    این شرکت با هدف تولید برتر، کیفیت بهتر و سرویس سریعتر، تمام تلاش خود را براین گذاشته است که بتن مورد نیاز مشتریان خود را با بهترین کیفیت تولید کند و همیشه این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده است که فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک تعهد است.

    شرکت تولیدی خانه بتون با چنین نگرشی بود که توانست با تلاش شبانه روزی مهندسین و پرسنل متعهد خود زمینه ساز حرکتی نوین در عرصه تولید بتن آماده استاندارد در کشور باشد.

    این شرکت در دریافت نشان استاندارد تولید بتن آماده تا رده مقاومتی C50 و همچنین تولید بتن های ویژه با مقاومت بالا پیش قدم بوده و نمونه های اجرائی زیادی را با این مشخصات برای پروژه های خاص عمرانی تولید نموده است.

    موقعیت

    اتوبان تهران کرج - خروجی شهرک گلستان - انتهای نسیم 2
    عکس پروفایل
    باغ من
    فروشنده
    نکات ایمنی برای معامله
    1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
    2. از معاملات بدون تحقیق خودداری کنید
    3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

    آگهی های ویژه

    آگهی های اخیر

    بالا