• شرکت شهرآرا بتن

    شرکت شهرآرا بتن

    شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 21، ساختمان مصانیک، طبقه سوم، واحد 7

    برای قیمت تماس بگیرید

    تاریخ : 24 بهمن, 1402
    وب سایت : کلیک کنید
    اینستاگرام : کلیک کنید

    شرح

    شهرآرا؛ کارخانه پیشگام بتن آماده و قطعات پرسی شیراز
    این شرکت با هدف ارتقای کیفیت و زیبایی معابر شهری، کاهش هزینه‌های نگهداری معابر، ایمن‌سازی جاده‌های کشور و ارتقای کیفیت بتن در ساختمان‌ها، اقدام به تولید بتن آماده و طیف گسترده‌ای از انواع کفپوش، جداول و دال‌های بتنی به روش پرس خشک (Dry Press) و پرس تر (Wet Press) در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع کرده است.
    تکنولوژی های شرکت
    پرس خشک (Dry Press)
    در ابتدا مصالح و مواد اولیه براساس طرح اختلاط مشخص شده برای هر محصول، با دستگاه بتن‌ساز مرکزی (بچینگ اتوماتیک) مخلوط شده و بتن با اسلامپ تقریباً صفر (zero slump) تولید شده و به وسیله سیستم کاملاً مکانیزه به خط تولید منتقل می‌شود. استفاده از این روش موجب کیفیت و دانه‌بندی یکنواخت بتن در محصول تولیدی خواهد شد.
    به محض ورود بتن، قالب به صورت خودکار به لرزه درآمده (vibrate) تا قالب‌گیری در آن به بهترین نحو انجام شود. بتن ویبره شده به منظور رسیدن به تراکم نهایی، تحت فشار پرس‌های قوی موجود در دستگاه قطعه‌ساز قرار گرفته و بعد از عملیات پرس، کفپوش تولید می‌شود.
    کفپوش‌های تولید شده پس از خروج از دستگاه، جهت عمل‌آوری (curing) به اتاق‌های بخار منتقل شده و در معرض رطوبت و افزایش دما قرار گرفته، و پس از آن به تدریج به دمای محیط باز می‌گردد. با توجه به عملیات مکانیزه عمل‌آوری، پس از اتمام مدت زمان اتاق بخار، قطعات به قسمت بسته‌بندی ارسال می‌شوند. در این مرحله محصولات به وسیله ربات روی پالت‌های چوبی چیده شده، و پس از نوارکشی و بسته‌بندی وارد انبار محصول می‌شوند.
    به دلیل روش کاملاً پیشرفته و مکانیزه تولید و امکان تولید قطعات به صورت دولایه، کیفیت و ظاهر قطعات قابل قیاس با نمونه های تولیدشده به روش‌های سنتی نیست، و امکان تولید محصولات با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع وجود دارد. موضوعی که موجب رضایتمندی مشتریان و استفاده از این کفپوش‌ها در پروژه های مختلف شده است.
    پرس تر (wet press)
    ابتدا سیمان و مصالح در دستگاه بتن‌ساز مرکزی (بچینگ) به صورت دقیق توزین شده و با اضافه شدن آب، بتنی با وزن یا اسلامپ بالا ساخته می‌شود. سپس بتن آماده شده به میزان مشخص و براساس محصول مدنظر وارد قالب روی میز دوار دستگاه می‌شود. بتن تولیدشده به علت اسلامپ بالا به راحتی و بدون نیاز به ویبره در قالب جای می‌گیرد.
    در این مرحله پرس 400 تن به همراه وکیوم قوی توسط دستگاه اعمال شده، و آب اضافی بتن خارج می‌شود. برای جلوگیری از فرار سیمان و ریزدانه ها به همراه آب در حال خروج از بتن تحت فشار، باید از فیلتر مناسب در قسمت بالا و پایین قالب استفاده کرد. پس از انجام پرس، بتن کاملا متراکم شده و این افزایش تراکم موجب کاهش تخلخل و نفوذپذیری و افزایش قابل توجه مقاومت فشاری، دوام و مقاومت در مقابل سیکل‌های ذوب و یخبندان می‌شود.
    بلافاصله بعد از پرس محصول به اندازه کافی مقاومت دارد که بتوان آن را از قالب خارج و جابجا کرد. این مرحله به وسیله ربات مکنده انجام می‌شود. محصولات تولیدشده به وسیله دستگاه روی پالت‌های فلزی چیده شده و به محل عمل‌آوری منتقل می‌شوند.
    در سالن عمل‌آوری بتن، امکان تنظیم دما و رطوبت وجود دارد و قطعات بتنی تولید شده در مدت زمان مشخص در این سالن عمل‌آوری می‌شوند. پس از آن محصولات تسمه‌کشی شده و در انبار محصولات دپو می‌شوند. 

    مزایای کفپوش بتنی پرسی

    مزایای انواع کفپوش بتنی پرسی (advantages of using concrete pavers) به شرح زیر است. شایان توجه است که این مزایا به سایر قطعات تولیدشده به این روش (از جمله بلوک ها و جداول) نیز تا حد مطلوبی قابل تعمیم است:

    • به علت تراکم بالای محصولات پرسی، کفپوش بتنی در برابر دوره‌های ذوب و یخبندان در فصل زمستان مقاوم بوده و پوسته نمی‌شود. همچنین این کفپوش‌ها دارای مقاومت سایشی و لغزش بالایی هستند.
    • اجرای کفپوش‌های بتنی ساده است، و نیازی به ماشین آلات خاصی ندارد. پس از اجرای کفپوش بتنی هم بلافاصله می‌توان ترافیک را از روی آن عبور داد.
    • رویه (face) کفپوش بتنی به علت داشتن بافت و ساختار ویژه، الگوها و رنگ‌ها، زیبایی منحصر به فردی را به ارمغان می‌آورد که در مقایسه با سایر شکل‌های روسازی، توانایی ترکیب و همگونی چشم‌گیری با محیط اطراف خود دارد.
    • به دلیل بسته‌بندی مناسب (حمل و نقل روی پالت)، ضایعات حمل و نقل و اجرا کاهش می‌یابد.

    وجه تمایز «شهرآرا»
    نوآوری در تولید محصولات

    واحد تضمین کیفیت
    واحد تضمین کیفیت این شرکت مسئولیت بررسی و اطمینان از کیفیت مصالح و مواد اولیه ورودی تا محصول نهایی که به مشتری تحویل داده می‌شود را به عهده دارد. به منظور اطمینان از کیفیت محصولات تولید شده در مجموعه «شهرآرا»، محصولات پس از تولید تحت آزمایش‌های کنترل کیفی در آزمایشگاه مجهز شرکت قرار می‌گیرند.

    طراحی و مشاوره
    با توجه به سوابق اجرایی و بهره‌گیری از تجربیات پروژه‌های عمرانی اجرا شده، این مجموعه آماده ارائه خدمات مشاوره، طراحی و اجرا در بالاترین سطح نیز به مشتریان خود است.

    محصولات متنوع و تخصصی
    در کنار برترین قطعات بتنی پرسی شامل انواع کفپوش‌های ساده در رنگبندی و واش بتن، بلوک‌های سبک و سنگین معمولی و نمادار، جداول آبرو، کانیو و خیابانی در ابعاد گوناگون، این مجموعه با ارائه بتن آماده استاندارد نیز روزانه در پیشبرد پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران فعال در استان فارس و استان‌های دیگر خدمات و محصولات خود را ارائه می‌کند.
    خرید بتن آماده شیراز و قطعات بتنی در «شهرآرا»
    بتن آماده با ارزش ترین ماده ساختمانی است که در کارخانه تولید بتن توسط دستگاه های پیشرفته ای با نام بچینگ بر اساس مشخصات استاندارد مورد نیاز تولید می شود. ترکیبات بتن آماده به نسبت مورد نظر در کارخانه با هم مخلوط می شوند و سپس، بتن آماده از طریق کامیون های میکسر بتن به محل کار منتقل می شود.
    سیمان جزء اصلی بتن است و به عنوان چسبنده عمل می کند.. اجزای تشکیل دهنده بتن شامل شن، ماسه، سیمان و آب است و استحکام و دوام بتن عمدتاً با نسبت مواد تشکیل دهنده تعیین می شود. هر متر مکعب از بتن معمولاً به صورت سفارشی ساخته می شود تا نیازهای خاص پیمانکار را برآورده کند.
     معیار سفارش کیفی بتن براساس رده مقاومتی بتن و حجم بتن است. خرید بتن براساس مقاومت فشاری برحسب داده‌های فنی و نقشه های تعیین شده پروژه های ساختمانی انجام می‌شود. خرید بتن آماده شیراز می‌تواند انعطاف پذیری به سزایی را در اختیار پروژه‌های ساختمانی قرار دهد. مجموعه «شهرآرا»  مفتخر است که به‌عنوان تامین کننده پیشرو در بتن آماده در خدمت سازندگان باشد.
    خدمات شرکت شهرآرا بتن

    بتن آماده 

    جدول بتنی

    کف پوش بتنی

    موزائیک

    موقعیت

    شیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه 21، ساختمان مصانیک، طبقه سوم، واحد 7
    عکس پروفایل
    باغ من
    فروشنده
    نکات ایمنی برای معامله
    1. در ملاقات با فروشنده از مکان امن استفاده کنید
    2. از معاملات بدون تحقیق خودداری کنید
    3. مراقب پیشنهادات غیرواقعی باشید

    آگهی های ویژه

    آگهی های اخیر

    بالا